Uppe bland molnen

 
 
Imorse eller ja inatt kanske man ska säga, så lämnade jag Fredrik på Hyllie. Fick pussat och kramat på honom in i det sista till tåget kom vid 02,41. Jobbigt att se honom på tåget och se honom åka iväg. Egentligen skulle han flytta hem nu men han blev tillfrågad av att stanna längre. Vi valde att förlänga allt med Kapstaden och att bo ifrån varandra ett tag till. Jobbigt men vi vet att vi fixar detta och nu är det bara 75 dagar kvar till jag åker ner till honom. Dagaran som han har varit här har varit underbara. Vi har varit på visning, bankmöte, träffat vänner och bara varit han & jag. Igår satt vi i växthuset och pratade i timmar, planerade, åt pannkakorna som blev över sen frukost och bara njöt. Vi har "bestämt" hur vi ska göra när han kommer hem igen. Tillbaka till Malmö, fixa till vår lägenhet lite och sen börja leta efter vårt drömboende. Och absolut inte köpa något bara för att. Utan vänta till vi hittar något som passar det vi vill ha och som passar de vi räknat med. 
 
Nu sitter Fredrik någonstans över Afrika tror jag och han är framme i Kapstaden vid 22 tiden. 
 
Har fått jobbat ett par timmar nu på eftermiddag och fått gjort en hel del. Ordning och reda ska det vara. 
 
Nu tänkte jag krypa ner i soffan, tända lite ljus och kolla på någon serie. Sen får jag och mamma köra ihop någon middag till oss. 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0