Limhamn







Min underbara lägenhet i Limhamn. Nu har det äntligen kommit in ett par lägenheter på Boplats Syd som jag ev. hade kunnat tänka mig. En mitt uppe i smeten och en vid Lorensborg. Får se om man blir kallad på visning och sen hur de väl ser ut när man kommer dit. Om jag bara hade kunnat få en lägenhet som jag hade på Limhamn. Fast att flytta tillbaka till Limhamn vet jag iofs inte riktigt om jag hade velat. Har E där men det är långt från gymmet och att byta till Friskis gör jag inte sen är det lagom lång till jobb.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Där finns ju ett 24/7, var tränar du?

2012-02-07 @ 21:21:35
Postat av: Vera

Jaha det finns det kanske, värt att tänka på.

2012-02-07 @ 22:14:32
URL: http://veroniique.blogg.se/justme

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0