Frånvaro

Ja, som många märkt så lyser jag med min frånvaro på bloggen. Tyvärr, för jag saknar den otroligt mycket.
Men just nu måste jag lyssna på kroppen och då blir det är att ta det lugnt och inte stressa. Stressa vet jag inte om jag gör men det är lätt att ha för många projekt på gång. Allt vill man skall bli perfekt och  klart direkt. 
Känner ni igen det..=)

Inspirationen har försvunnit helt och jag hoppas på att den snart är tillbaka. Så att jag kan ställa mig i köket och börja göra mina egna recept igen och testa nya saker. 
  
Dubai - Alltomdubai 
 
Mexiko - Fritidsresor 
 
Jamaica - Ving 
 
 
 
 
 

 
 
Nu jag gjort klart efterätten till imorgon då några vänner kommer över för - En kväll på stan =)
Enkel men förhoppningsvis god sådan. 
 
 
 
Och så lite middag = Carpaccio och ett glas vitt vin. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig! Nutella semifreddo är supergott :)

Svar: Tack =) Grymt gott !!!
Veras kök

2014-03-22 @ 15:59:13
Postat av: Sandra

Jag som skulle fråga vad det var för efterrätt, men det såg jag nu i kommentaren ovan 😊 Carpaccio ser också så himla gott ut, men tyvärr gillar jag inte mer än pinjenötterna och ruccolasallad och vad är carpaccio utan huvudingrediensen?! 😉

Du får vara rädd om dig och inte stressa för mycket! Ser fram emot när din ork är tillbaka och du gör nya recept igen. Fast att jag blir inspirerad här ändå. Som den där Nutella-desserten, den måste testas snart!

Kramar

2014-03-30 @ 22:43:04
URL: http://sssandras.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0