Lampbordet är äntligen klart !

 
 
 
Måste bara säga det själv, jag är grymt nöjd med resultatet av lampbordet. En ganska tidlös design och den svarta halvblanka ytan passade perfekt. 
Jag var en snabb runda inom IKEA och köpte lampan som Ni ser på bild. Framtill mina snygga coffee table böcker kommer så får nu två kokböcker pryda lampbordet. På böckerna står mitt nya Eiffeltorn som mamma och pappa hade med sig hem från Paris och så min lilla snäckboll från Long Coast Living. 
 
Lovade mig att inte starta några nya projekt men det kunde jag bara hålla i två dagar. Nu har jag ett nytt litet projekt igång men det kan jag nog inte starta på förrän om två veckor. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro i Norr

Alltså guuuud så fint lampbordet blev! Du är superduktig och jag förstår att du är nöjd!!
Riktigt fint!!
Kraaam Carro

2014-06-16 @ 20:17:30

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0