Lördagsmorgon

 
Härlig sovmorgon även denna helgen, underbart !!! 
Gick ner en runda till Lidl för att handla mat inför kvällens grill- och Eurovisionfest. (Hoppas på en regnfri kväll) 
Köpte nybakade bullar sen hade vi en lång härlig frukost. En super bra start på helgen! 
På dagens shecma förutom fest ikväll står det shopping. Och som alltid annars så hittar jag väl såklart inget då man verkligen vill förnya garderoben. Sen kommer den där dagen då man hittar super mycket och när man egentligen inte ska handla något. Så jag får väl gå in med känslan av att jag inte ska handla =) 
 
Påskägget står fortfarande kvar på soffbordet, dels för att jag tycker ägget är fint och sen för att vi inte hunnit äta upp den goda chokladen som är i. 
 
Ha en underbar lördag mina goa läsare och tack för att ni ville titta in idag. ♥
Nu har denna tjejen fått skriva av sig lite. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0