Rensat kameran på bilder. Mat - Pintos - Sopot

Fylld lövbiff med stekta champinjoner och bryssekål m.m 
 
 
Fläskpannkaka med bacon och steka äpple 
 
Köttfärsgratäng med potatis 
 
Laxgryta
 
Färska blommor här hemma 
 
 
 
Har resnat min kamera lite och här såg nu några av bilderna. Får faktiskt erkänna att jag saknar bloggen lite men ser att många tittar in här varje dag trots att det inte kommit ett inlägg på väldigt länge. Tack så mycket!!! Det gör mig väldigt väldigt glad. Kanske ska lägga in lite strö inlägg tills jag är helt tillbaka som den vanliga Veronica
 
 
 
 
Och denna underbara varelse ♥ Som igår, så fort tortillabröden kom fram så satt du där bredvid mig med dina otroligt söta ögon och bara bad om en liten .. bara liten bit tortillabröd. 
Ja det är kanske många som undrar och tänker .. nej ger du det till din katt. Och ja ... det gör jag! Fast bara pyttelite och väldigt väldigt sällan. ♥ Min bebis, mitt lilla barn. ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Limda

Kul att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg😊 kram!

Svar: Tack så mycket =)
Veras kök

2014-05-03 @ 21:01:42
Postat av: Linda

Linda... Inte Limda.. Lite för mycket vin ikväll tydligen 😃

Svar: Hehe =)
Veras kök

2014-05-03 @ 21:03:33
Postat av: Carro i Norr

Alltså, jag är kanske knäpp! Men klart du får bjuda Pintos på lite gottigheter ibland! Det gör honom gott!
Gör bara inte som jag...ger varje dag...Min katt väger nu 8KG!!!!! Men han har ett rikt liv =)

2014-06-16 @ 20:21:33

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0