Underbara november

 
 
 
 
Eller hur underbar är den egentligen? Regn, grått och kallt! 
Fast igår tyckte jag det var en härlig höstdag. Passade på att ta en promenad runt Slottsparken. 
Det var många som var ute, en del på promenad med musik i öronen, några barnfamiljer som matade ankorna, några hundägare och alla av samma anledning tror jag = att njuta av en härlig höstdag. 
 
Idag har jag suttit vid matbordet i vardagsrummet och läst bl.a. konsumentlagen, föreskrifter gällande hissar, föreskrifter om tillgänglighet och så underbara PBL och BBR.
 
Imorgon ska jag ut och se om jag hittar några dåliga lösningar vid allmänna platser och publika lokaler för att sen referera till HIN 3, Avhjälpande av enkelt avhjälpta hinder till och i lokaler dit allmänheten har tillträde och på allmänna platser. En plats har jag hittat och det var när jag gick inne på Triangeln köpcentrum. 
Vad är en sådan typ av lösning? Kontrastmarkering av trappor som jag själv har väldigt svårt med. 
 
 
Hoppas ni får en mysig kväll !! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0