Fika x 2 & tenta

 
Både igår och idag intog jag min lunch på ett Café.
 
Igår var det Wahne´s Coffee på Mobilia med en god Latte och en smörgås.
 
Idag blev det Espresso House vid Triangeltorget, ett nytt Espresso House som är mycket mysigare än de andra som jag känner till, här blev det bara en enkel scones och en Mocca Latte. 
 
Det blev en väldigt liten lunch idag, då jag inte var speciellt sugen. Hade precis kommit från Lund där jag gjort tentan för Byggmaterial och var fortfarande himla nervös. Ja hur gick det ?? Jag vet inte.. bra kanske.. Hoppas på att vi får svar snart på om vi klarade det eller inte. Proven vi fick som övning var tusen gånger lättare än detta men äh jag svarade på allt förutom en fråga som jag faktiskt inte hade en aning om. Det första jag gjorde när jag kom ut från salen var att kolla upp det. OSB-skiva som jag sett tusentals av på bygghandeln men som jag aldrig lagt på minnet förrän nu. 
 
 
 
Idag har mina kära klasskamrater haft en föreläsning i Umeå. Jag har ca 1,5 timme kvar på föreläsningen innan jag håller kväll. Det är fullt ös på BBR 21 och det är väldigt intressant men ändå lite komplicerat. Fast komplicerat kan man kanske inte heller säga. Det är mycket information om allt man skall ha kännedom om men ändå kunna väldigt bra. Nästa gång jag åker upp till Umeå är den 18 november och då får man kanske uppleva ett vitt och fint vinterlandskap. 
 
Dags att dyka ner i BBR 21. 
 
Ha en mysig kväll !!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0