Lång paus

 
 
 
 
 
 
Bilder från en liten kräftskiva vi hade här hemma med mina föräldrar och lillebror. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från vår lilla tripp till Österlen och Ystad i somras. Det blev utflyktsmål som Olof Viktors, Kabusa, promenad i Ystad och små stopp på vägen hem bl.a. i Smygehuk. 
 
 
En lång och välbehövlig paus från bloggen men nu känner jag mig som Veronica igen. Stort sätt, inte helt där men nästan. Den glada tjejen som njuter av livet och älskar att laga mat, baka och fixa i hemmet. 
Det är mycket som varit på gång under detta året och allt är inte helt klart än, mer om det när allt är offentligt och klart. =) 
 
 
En stor förändring som skett är att jag tagit tjänstledigt från mitt arbete och börjat studera. 
Jag läser på heltid men på distans i Umeå till Bygglovshandläggare/Bygginspektör och har även tagit två mindre distanskurser i Dalarna, byggmaterial och Bygg-CAD. 
På tisdag är det dags för tenta i Byggmaterial sen är det bara en inlämning innan jag är klar med den kursen. 
Bygg-CAD är jag också snart klar med. Till våren är det endast fokus på Bygglovshandläggarutbildningen.
 
 
Vi får se om jag kommer igång med denna bloggen igen, hoppas på det iallafall.  Glad och som älskar att fixa&dona i hemmet och hitta på nya recept i köket. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0